Thursday, 25 July 2013

Puasa

Assalamualaikum, hye semua yg suka membaca blog, hari ni dh masuk hari ke-19 kita berpuasa kan, harap semua dapat puasa penuh la noh. Hari ni aku saja bukak blog alang-alang dh bukak so aku create la apa yang aku rasa nak taip. Firstly aku nak mintak maaf kalau apa yang aku taip ni ada tersinggung perasaan orang k. Aku pelik la dengan dia ni aku tak taw apa masalah dia ni kalau ada prob tolong jangan lepas kat orang boleh, taw la hang tu cun, comey, lawa dan macam-macam lagi la tapi tolong la orang pun ada perasaan jugak jangan ingat perasaan hang ja, aku tak suruh hang jaga perasaan aku tapi aku nak hang faham perasaan orang lain jangan nak ikut perasaan hang ja ok. Aku taw aku ni bukannya baik mana nak tegur-tegur hang tapi aku anggap hang kawan aku tu yang aku tegur hang kalau hang rasa aku saja nak tunjuk baik ok sorry tak terniat langsung aku nak tunjuk baik dekat hang, kalau aku tunjuk baik kat hang dapat upah tak pa la jugak errr :3. AKU CUMA NAK HANG INGAT AYAT NI JA "KALAU ADA MASALAH TOLONG JANGAN NAK LEPAS DEKAT ORANG " aku taw semua manusia tak sempurna tapi tolong kawal hang punya perasaan tuh, aku taw aku ni pun kadang-kadang suka jugak lepas cakap dekat orang. Aku harap hang paham la. Aku tak salah kan hang tapi niat aku cuma nak tegur hang ja tapi kalau hang rasa aku saja nk TUNJUK BAGUIH aku tak boleh nak kata apa dah tu terserah dekat hang. Dah cukup baguih aku tegur hang kalau aku tak tegur hang hampehh kena paku dengan orang. Aku malas nak perbesar-besarkan masalah, aku harap lepas ni hang tak buat lagi la sayang oii :). TAKE A NOTE, DEAR ;D. Bye assalamualaikum