Wednesday, 11 December 2013

Kerja

Assalamualaikum. Haii semua. Hari dah cukup seminggu aku kerja. Mula-mula takut jugak sebab tak pernah kerja macam ni.Tiba-tiba kena buat kerja yang tak pernah aku buat alih-alih kena buat maw nya tak takut haha. Tapi sekarang dah ok sebab kerja kat sini boleh dapat pengalaman. Dok rumah pun boring jugak. Biaq kerja dapat sikit duit sendiri hehe. Kita hidup jangan dok bergantung dengan duit mak ayah ja kena la berdikari sama ok eh eh aku dah mula mukadimah pulak sejak bila aku jadi ustazah ni haha. Hampa semua cuti macam mana? Best dak? Kongsi la sama jangan sombong sangat tampaq maw? Haha melawak ja jangan marah nah hehe. Tak pa la tak larat nk taip dah ni bye bye. Assalamualaikum :) ;)

No comments:

Post a Comment